Serdecznie zapraszamy na:

Dagmara-Glowacka_handNetworking Power DAY !

Warszawa 17 marca 2016
godz.17:30-20:00 (czwartek)

Warszawa, Idea Hub, ul. Polna 11
(k. Metro Politechnika)

W planie wieczór pełen inspiracji biznesowych, wymiana kontaktów i networking:

 

17:30
Rejestracja i przywitanie gości,
kawa, herbata, drobne przekąski, pierwsze rozmowy biznesowe.

18:00
Prezentacja gościa i tematu spotkania:
Dagmara Głowacka
– Dyrektor ds. logistyki w wielkiej korporacji, coach, mentor, trener. Specjalistka od zarządzania kryzysowego i pracy z trudnymi, niewygodnymi tematami nacechowanymi emocjonalnie.

Temat spotkania:

Emocje w biznesie – przeciwnik czy sprzymierzeniec?

Zostaliśmy wyposażeni przez naturę w cały wachlarz emocji. Podzieliliśmy je na nieprzyjemne i przyjemne, łatwe i trudne… A przecież emocje to emocje. Każda ma jakiś cel.

– Każda coś ze sobą przynosi.
– Każda na coś zwraca naszą uwagę.
– Każda jest prezentem.

Czasem ich nie rozumiemy, ignorujemy, zamiatamy pod dywan.
Zaczynają się wtedy rozkręcać, mutować, rozrastać i dochodzi do emocjonalnego porwania – Emocje przejmują nad nami kontrolę!

Co wtedy…?
Chcesz się dowiedzieć:

  • jak rozpoznawać, jak odczytywać emocje
    i interpretować ich przesłanie?
  • jak wykorzystywać siłę poszczególnych emocji
    do wzmocnienia siebie i swojego biznesu?

Weź udział we spotkaniu biznesowym z cyklu Networking Power Day!
Dostaniesz dużą dawkę wiedzy, motywacji oraz inspiracji do działania.
Zapraszamy Cię na spotkanie i biznes networking!

Gość spotkania:


Dagmara-GlowackaDagmara Głowacka – W swoim życiu z powodzeniem łączy wiele ról. Jest globalnym dyrektorem ds. logistyki w wielkiej korporacji, żoną, matką, przełożoną, podwładną, coachem, mentorem i trenerem. Jest specjalistką od zarządzania kryzysowego i pracy z trudnymi, niewygodnymi tematami nacechowanymi emocjonalnie.

Dzięki swojemu zaangażowaniu otrzymała wyróżnienie „Kobieta w Logistyce 2013” przyznawane przez portal pracujwlogistyce.pl.

Prowadzi dodatkowo swoją działalność coachingowo-szkoleniową. W wolnych chwilach jeździ konno, uprawia różne formy aktywności fizycznej.

Doskonale rozumie, jak stroma i kręta potrafi być ścieżka zawodowa, ile determinacji i wysiłku wymaga odnalezienie właściwego balansu między wszystkimi życiowymi aspektami. Wie, jak ważne jest odpowiednie wsparcie w tej wędrówce, zachowanie szerokiej perspektywy oraz wiary we własne możliwości.

Zna z autopsji dylemat „kariera czy dom”, „walkę ze szklanymi sufitami”, udowadnianie na każdym kroku, że „nie jest wielbłądem” oraz realia kobiety w męskim świecie TOP managementu.

Wie, że wszystkie doświadczenia są potrzebne, mają sens i zdarzają się w odpowiednim do tego czasie i miejscu.

To są składowe jej sukcesu.

logoDG-Academy

„Pomaganie ludziom wzrastać i spełniać marzenia jest najszybszą drogą do sukcesu – zarówno ich, jak i Twojego”. (T. Harv Eker)


W programie także:

  • Prezentacja biznesów i firm uczestników spotkania;
  • Nawiązywanie relacji i kontaktów, rozmowy biznesowe;
  • Sesja networkingowa, wymiana kontaktów i wizytówek;
    Ważne: zabierz ze sobą ok.50 wizytówek, aby wymienić się kontaktami!
  • Analiza i omawianie projektów biznesowych uczestników;
  • Omówienie aktualnych propozycji Klubu Przedsiębiorcy & Inwestora;
  • W trakcie spotkania przewidziany jest słodki poczęstunek, woda, ciepłe napoje.

Spotkanie otwarte, serdecznie zapraszamy.

Inwestycja tylko 60 pln/1 os.
Promocja dla dwojga (z rekomendacji): 2x 50 pln.
płatne gotówką na miejscu spotkania.


Uwaga:
Dodatkowa promocja dla Ciebie i Twojej firmy:

Rabaty i upominki – warto przynieść gadżety firmowe, próbki swoich produktów, karnety na usługi,
bony rabatowe itp. i przekazać na upominki dla uczestników spotkania.

Mini stoisko reklamowe – chcesz wystawić swoje produkty, pokazać je innym uczestnikom, zaprezentować markę, usługi, ustawić roll-up lub banner, mamy taką możliwość. Zgłoś propozycję wypełniając Formularz Zapisu lub poproś o wycenę przez formularz kontaktowy.


Nie może Ciebie zabraknąć 🙂

Szykuje się wspaniałe, inspirujące spotkanie,
a przy tym networking, wymiana wizytówek
i efektywnych kontaktów biznesowych!

Przyjdź, aby z sukcesem rozwijać biznes i świetnie się bawić!

Zarezerwuj miejsce dla siebie i swoich przyjaciół już teraz,
wypełniając Formularz Zgłoszenia,

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Networking DAY!

Warszawa 17 marca 2016 (czwartek)

Imię i nazwisko *

Adres email *

Telefon komórkowy *

Firma i branża *

Sposób zapłaty:
gotówką lub przelewem przed spotkaniem

Osoba zapraszająca / kod rabatowy

Co oferujesz? Jakie masz teraz wyzwania? Jakich usług poszukujesz?

  

Polityka prywatności: Szanujemy Twoją prywatność
- Nigdy nie sprzedamy nikomu Twoich danych
- Zawsze możesz zaktualizować dane lub poprosić o usunięcie z bazy
- Rejestrując się na wydarzenie, zgadzasz się na:
- przetwarzanie i wykorzystywanie twoich danych osobowych oraz wizerunku
(zdjęcia ze spotkania, materiał filmowy), do działań marketingowych Klubu Przedsiębiorcy, Partnerów i Sponsorów (Dz.U. 2002 r.nr.101, poz.926 i RODO)
- oraz na otrzymanie faktur drogą elektroniczną (Dz. U. 2010 nr 249 poz. 1661).

Tak, Akceptuję zasady polityki prywatności


Mix-Networking-Days2

Zaprasza Klub Przedsiębiorcy oraz goście i partnerzy wydarzenia
Zdobądź wartościowe kontakty i baw się świetnie! 🙂

Klub-Przedsiebiorcy

Joanna Wiejak

Joanna Wiejak
tel. +48 722 142 474

Hosting