Akademia Doradcy w ramach cyklu WTORKOWE Spotkania Biznesowe zaprasza na:

Wtorek, 30. października 2012,
godz. 18:00-21:00

Adres spotkania:
Warszawa, ul . Smolna 40 sala 7 (parter).

(róg Nowy Świat / Al. Jerozolimskie)

Temat:

Jak zwiększyć sprzedaż w firmie? – czyli dlaczego nie pozyskujesz Klientów w ilości, stopniu i tempie, które obiektywnie są w Twoim zasięgu?

na podstawie technik sprzedaży z Instytutu Sandlera

– Spotkanie rozpoczynamy o 18:00 kawą, herbatą, chwilą rozmowy.
– Przyjdź 10 minut wcześniej, aby dokonać rejestracji.
– Wykład zaczyna się ok. 18:15.

Spotkanie będzie miało formę interaktywnej prezentacji, podczas której poruszymy tematy barier, jakie sprzedawcy i ich managerowie napotykają w swojej pracy.

Program wykładu:

  • Wstęp, czyli rzecz o „dylemacie cykora”;
  • Podstawowe problemy w sprzedaży, czyli gdzie sprzedawcy „tracą część tortu” – nie pozyskują biznesu, Klientów w ilości, stopniu i tempie, które obiektywnie są w ich zasięgu;
  • Geneza problemów – co leży u podstaw nieefektywnych zachowań;
  • Długofalowe konsekwencje – wpływy w/w sytuacji na wyniki biznesowe osiągane, czyli o „osiadaniu na mieliźnie”;
  • Sandler Selling System – kluczowe założenia i model sprzedaży;
  • Zasada 30-70, czyli dlaczego większość szkoleń nie przynosi długofalowych efektów – o metodyce projektowania i prowadzenia procesów rozwojowych;
  • Managerowie sprzedaży – nasze 3 grzechy główne;

A po wykładzie:

  • Sesja networkingowa i nawiązywanie kontaktów biznesowych
    Ważne: zabierz ze sobą 30-40 wizytówek, aby wymienić się kontaktami!
  • Analiza i omawianie projektów biznesowych uczestników spotkania.
  • Słodki poczęstunek, soki, woda, kawa, herbata, napoje.
  • Uwaga: 5% zysków z Wtorkowych Spotkań Biznesowych
    przeznaczamy na cele charytatywne.

Informacje o prelegencie: ________________________________________________________________

Grzegorz Chojnacki

Grzegorz ChojnackiCałe zawodowe życie pracuję w sprzedaży, od 6 lat, jako konsultant, trener i coach, wspieram organizacje w osiąganiu celów biznesowych. Obserwuję, uczę się od najlepszych i doświadczenia przekazuję dalej. Szczególnym obszarem mojego zainteresowania jest diagnozowanie i pokonywanie najbardziej podstawowych barier, które uniemożliwiają poszczególnym sprzedawcom/managerom i całym działom sprzedaży osiągać wyniki, które są obiektywnie w ich zasięgu.

Stary dobry znajomy, pan Vilfredo Pareto, kłania się nam w tej chwili – tak, to z reguły jest kilka fundamentalnych i jednocześnie prostych błędów, chociaż prosty nie oznacza łatwy do wykorzenienia. Słyszę ten jęk zawodu. Niestety, nie ma łatwych recept.

„Kim jestem?” – to jedno z pytań, które zadaję sobie idąc przez życie, a ta podróż trwa już ponad 40 lat. Być może najlepiej spytać o to własną żonę i dzieci, rozwiązanie nawet największych zagadek, leży bowiem blisko, tylko my sami cierpimy na ślepotę i tendencję do komplikowania życia.

W natłoku spraw bieżących, w pogoni za wynikiem, w wiecznym niedoczasie my, handlowcy i managerowie , tracimy orientację i miotamy się poszukując „Świętego Graala” sprzedaży, formuły na sukces indywidualny i zespołowy. Nie wiem, co jest na końcu tej drogi, wiem, że zacząć trzeba od siebie samego, a o kilku bardzo skutecznych rozwiązaniach będę mówił podczas swojej prezentacji. Mam nadzieję, że spotkanie będzie dla nas wszystkich kolejną inspiracją do rozwoju.

Na zakończenie oddam głos jednemu ze swoich Klientów:

• Zainteresować szkoleniem sprzedażowym osobę, która sprzedaje naście lat to wyzwanie. Tobie się to udało. Energia, wiedza i odmienność w podejściu do tematu – to elementy, które zadecydowały o wyborze szkoleń metodą Sandlera. Późniejsze „poruszenie w zespole” potwierdziło, że warto otworzyć się na nowe, inne na pierwszy rzut oka, podejście do sprzedaży. Nie wszystko możemy wykorzystać, ale ci z moich ludzi, którzy chcą odróżnić się od konkurentów i osiągnąć lepsze wyniki, na co dzień stosują elementy Sandlera. Daje nam to więcej pewności siebie, pomaga czuć się partnerem w komunikacji z klientem, pozwala sprzedawać szanując czas swój i odbiorcy, a to przynosi efekty w długim okresie”.
Elżbieta Burliga, Dyr. Sprzedaży Polcard First Data /08.2012

 

SandlerMoi wybrani Klienci:   FM Bank, Raiffesisen Bank, Carlsberg Polska, Bonuelle, GoodYear, AWD, Aerzen, Heinz, ING, Lyreco, First Data, Qualia Development, DBM, BRE Bank, GlaxoSmithKline, Wella Polska,
_________________________________________________________________

Zapraszamy serdecznie na Wtorkowe Spotkanie Biznesowe, na którym Grzegorz Chojnacki pomoże Ci pokonać podstawowe problemy w sprzedaży. Zrozumiesz, gdzie tak naprawdę „tracisz część tortu” i czemu nie pozyskujesz Klientów w ilości, stopniu i tempie, które obiektywnie są w Twoim zasięgu.

O kilku bardzo skutecznych rozwiązaniach nasz Gość będzie mówił podczas swojej prezentacji. Pokaże ciekawe, inspirujące techniki sprzedaży, wypracowane na bazie wieloletnich praktyk Instytutu Sandlera, które z pewnością mogą przynieść efekty sprzedażowe Tobie osobiście, jak i podnieść wyniki w Twoim zespole. Jeśli właśnie szkukasz dobrych rozwiązań w tym zakresie, serdecznie zapraszamy we wtorek.

WAŻNE:
Na spotkanie warto zabrać ulotki i wizytówki, celem wymiany i nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz promocji swoich produktów i usług.

Można także zgłosić organizatorom i przekazać do rozdania w trakcie spotkania innym uczestnikom: próbki, gadżety firmowe, bony rabatowe, zniżki, bezpłatne konsultacje, udział we własnych szkoleniach itp. – bowiem Wtorkowe Spotkania Biznesowe to miejsce przyjazne przedsiębiorcom – tu się można, wręcz należy promować!

Spotkanie otwarte, wejściówka: 30 PLN

ZAPRASZAMY!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać informacje
o spotkaniach biznesowych w Warszawie:

[wysija_form id=”1″]

Sandler, Chojnacki Grzegorz

Hosting